Kontakt os

Kontaktinformationer

Telefon nr.

+45 51 32 65 26

Adresse

Bønsvigvej 1A
4720 Præstø

MobilePay

507237

Vores e-mail

pia@piaprehn.dk

Andet

CVR-nummer:
26090709

Kontrolrapport

Læs rapporten

Levering

Ved levering arrangeres maden på hvidt porcelæn, som skal returneres senest 2 dage efter arrangementet i renvasket stand. Maden leveres ½-1 time før middagen. Forret arrangeres på fade eller tallerkner efter aftale. Kød kommer i hele stykker i termokasser, hvor det opbevares, indtil serveringspersonalet skærer og anretter det efter anvisning.

Ønsker du kok med til anretning af buffet eller tallerkner, er prisen kr. 350,- ex. moms pr. time.

Prisen pr. tjener er kr. 250,- pr. time.

Kunden er erstatningspligtig for eventuelle mangler og/eller beskadiget service. Servicet og kasser skal returneres i renvasket stand 2 dage efter arrangementet.

Maden betales ved ankomst.

Kørsel

Kørsel afregnes med kr. 5,- pr. km. – dog mindst kr. 100,- tur-retur. 

Ved ture over 100 km. afregnes desuden 1 chaufførtime på kr. 250,- tur-retur.

​Vi glæder os over at levere maden til dig, og vil gøre vor bedste for, at du får en dejlig oplevelse!

Ændring og bestilling

Det er altid godt at bestille i god tid af hensyn til varebestilling, således at jeg får de bedste råvarer. Dog er det min. 10 dage før arrangement.

Der kan bestilles til min. 25 couverter v. buffet. Herunder indtil 10 couverter tillægges 20%.

Ved andre menuer er mindstebestilling 15 couverter, med mindre andet er aftalt. Ved bestilling af mindre end det angivne min. antal tillægges 20%.

Vi tager med glæde særlige hensyn til allergier o.a. særlige smagsløg hos dine gæster, men da det ofte er tidskrævende, vil der være et min. tillæg på min. kr. 75 pr. couvert.

Der kan ændres i couvertantallet indtil 8 dage før arrangementet.

Ved afbestilling 14 dage før arrangementet betales et vederlag på 50% af ordren.

Ved afbestilling 8 dage før arrangementet betales fuld pris.

Ved afbestilling af forudbooket arrangement (6 måneder på forhånd) optil 1 måned før afvikling, betales honorar på kr. 1500,-.

Ved forudbestilling af dato til konfirmationer, vil aftalen være bindende fra 1.1. det år, hvor konfirmationen holdes.